To Wielkie Rozświetlenie Sumienia odbędzie się po tym, jak Mój Święty Namiestnik opuści Rzym

  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgaGo9airbiaNXlMDY96zXcOI-bxvr8orpEor_4GVRBSfv-bNzCvJ3HOzi5UeqNzpkl1QySanK8ZVWXPCnCI4luC9nrNTJXggFM7iIs_c1JfHgAHsQj03h09EQDs6E-xCjJZPHUNZdSTRU/s400/rinuncia.png

Załaduj kopię To Wielkie Rozświetlenie Sumienia odbędzie się po tym, jak Mój Święty Namiestnik opuści Rzym:
 
środa, 20 lutego 2013, 19.30
Moja wielce umiłowana córko, chociaż może się to wydawać niesprawiedliwe, że Boże dzieci muszą cierpieć pod rządami fałszywego proroka i antychrysta, to niech wiedzą o tym: Wszystkie dusze na tym świecie — aby przejść oczyszczenie — muszą, do pewnego stopnia, znieść ból odrzucenia i cierpienia, jaki  zniosłem Ja.
Za przyczyną Mojego Wielkiego Miłosierdzia sprawię, że to oczyszczenie nastąpi szybko. Wówczas liczebność Moich wyznawców się zwiększy będą oni w gotowości na Moje Drugie Przyjście. Mój Ojciec będzie z wielką czułością w Sercu czuwał nad tymi wszystkimi próbami, które będą przeżywać wszystkie Jego dzieci. Zainterweniuje On, kiedy złowrogie akty prześladowań, dokonywane na chrześcijanach, przekroczą granice tego, co jest dopuszczalne, i zniszczy tych nikczemników.
Musicie teraz oczekiwać Mojego Boskiego Aktu Miłosierdzia, gdyż on oddzieli dobrych od złoczyńców. To Wielkie Rozświetlenie Sumienia odbędzie się po tym, jak Mój Święty Namiestnik opuści Rzym.
Bądźcie przygotowani na to, aby ratować swoje dusze. A wy, te uparte dusze pośród was — będziecie mieli bardzo mało czasu, aby w pokorze ugiąć wasze kolana i prosić o Moje Miłosierdzie. A wówczas zagrzmią trąby*, a proroctwa przygotowujące was na koniec, zostaną, tak jak przepowiedziane, objawione.
Wasz Jezus
* Ap, od 8,07: I pierwszy zatrąbił. A powstał grad i ogień – pomieszane z krwią, i spadły na ziemię. A spłonęła trzecia część ziemi i spłonęła trzecia część drzew, i spłonęła wszystka trawa zielona. (i dalej)

http://ostrzezenie.net/wordpress/2013/02/27/to-wielkie-rozswietlenie-sumienia-odbedzie-sie-po-tym-jak-moj-swiety-namiestnik-opusci-rzym/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3