Matka Zbawienia: Miłość i jedynie Miłość pochodzi od Boga. Nienawiść pochodzi tylko od szatana. Pomiędzy nie ma nic

Matka Zbawienia: Miłość i jedynie Miłość pochodzi od Boga. Nienawiść pochodzi tylko od szatana. Pomiędzy nie ma nic

Załaduj kopię Matka Zbawienia: Miłość i jedynie Miłość pochodzi od Boga. Nienawiść pochodzi tylko od szatana. Pomiędzy nie ma nic:
 
czwartek, 27 lutego 2014, godz. 14.48
Moje dziecko, wobec tej Misji Zbawienia istnieje wiele nienawiści, ponieważ diabeł nie chce utracić ani jednej duszy na rzecz Boga. Kiedy Bóg przemawia przez proroka, wywołuje w piekle oburzenie. Diabeł podejmuje w takiej sytuacji każdy wysiłek, aby stłumić Słowo Boże. On, szatan, zrobi wszystko, co możliwe, aby ludzi nastawić przeciwko temu wszystkiemu, co ratuje ludzkie dusze.
Będzie on szerzył nienawiść, dopóki dusze, które są napełnione jego nienawiścią, nie staną się jego uległymi agentami, niemającymi już dłużej kontroli nad tym, co robią. Napełnione jego oburzeniem, nie będą mogły w swoich sercach odczuwać miłości wobec tych, których uważają za swoich wrogów. Następnie zaczną nienawidzić samych siebie, a im więcej będą grzeszyć przeciwko Bogu, tym straszliwsza będzie ich udręka. W końcu, kiedy tego rodzaju nienawiść opanuje te dusze, nie będą one w stanie uwolnić się od szatana. Takie dusze potrzebują dużo modlitwy. Jeżeli dusza bluźni przeciwko Słowu Bożemu, to naraża się na walkę z bestią, i to tak zaciętą, że niemożliwe dla niej się stanie wyrwanie się spod jej wpływu. Jej klątwa przeciw Bogu staje się jej własną klątwą i na tym etapie nie można dla niej nic zrobić.
Z ust tych, których dusze przepełnione są nienawiścią, nie wychodzi Słowo Boże, gdyż tak nie może być. Zaś z ust tych, którzy prawdziwie kochają Boga, nigdy nie spłynie nienawiść. Nigdy nie wolno wam nie doceniać mocy szatana, gdyż potrafi on złapać w pułapkę każdą duszę, choćby nie wiem jak dobrą. Na początku będzie on, diabeł, bardzo przekonywający, podczas kiedy będzie napełniał swoją ofiarę kłamstwami. Stworzy on nawet, w sensie duchowym, wrażenie, że to Ja, Matka Boża, wchodzę w kontakt z duszą. Wykorzysta on miłość duszy do Boga, aby wywołać w niej poczucie oburzenia przeciwko temu, co dana dusza odbiera jako złe działanie, zły czyn czy złe słowo. Tak usidla on dusze, które czasami potrafią być wiernymi sługami Boga. Ale gdy tylko dusza dopuści do tego, żeby diabeł napełni ją jakimkolwiek rodzajem nienawiści, to on czy ona nie będzie w stanie uwolnić się od niego. Wyłącznie modlitwa i wielkie akty pokuty oraz pokora mogą go przepędzić. Po jakimś czasie dusza będzie wiedzieć, że coś ją niepokoi, skoro złość, irytacja, lęk i kompletny brak pokoju ją opanowują. Diabeł nie spocznie tak długo, jak długo dusza nie zwróci się przeciwko Bogu i nie wypowie przeciw Niemu bluźnierstwa.
Dzieci, nigdy nie wolno wam zadawać się z tymi, którzy zaszczepiają w waszych duszach wątpliwości co do Doskonałości Boga. Jeżeli będziecie się wiązać z tymi, którzy przeklinają Boga, ulegniecie skażeniu. Jeżeli to robicie, także i wy napełniacie się nienawiścią, której nigdy wcześniej nie odczuwaliście. Wówczas będziecie potrzebowali znaczącej pomocy oraz interwencji, zanim staniecie się godni, aby ponownie stanąć w Obecności Boga.
Unikajcie wszelkiego rodzaju nienawiści, ponieważ nienawiść nigdy nie może pochodzić od Boga. Istnieje tylko jedno źródło, z którego wywodzi się nienawiść, a jest nim szatan. Jeżeli angażujecie się w spory z tymi, których serca napełnia on nienawiścią, to ten jad wlewa się do waszych dusz. Ignorujcie takie sytuacje. Zachowajcie milczenie. Módlcie się za te dusze, które nienawidzą innych. Musicie odmawiać Mój Święty Różaniec, aby chronić się przed tą pokusą.
Przestrzegam was przed tym, bo władza szatana jest w tym czasie tak silna — w czasie, gdy usiłuje on skraść dusze wszystkich tych ludzi na świecie, którzy wierzą w Mojego Syna, Jezusa Chrystusa, i tych, którzy są wierni Mnie, Jego umiłowanej Matce. Proszę, posłuchajcie Mnie w tym czasie — odmawiając tę modlitwę, aby uchronić się przed nienawiścią
Krucjata Modlitwy (138) O ochronę przed nienawiścią
O Matko Zbawienia, uchroń mnie od nienawiści w jakiejkolwiek formie. Dopomóż mi zachować milczenie, kiedy z nienawiścią mam do czynienia. Wspieraj Mnie mocno w mojej wierności dla Jezusa Chrystusa, kiedy stanę się bardzo słaby. Zapieczętuj moje usta. Pomóż mi odwrócić się plecami do tych, którzy swoimi słowami mnie prowokują, aby wyprzeć się Nauczania Twojego Syna, czy też do tych, którzy wyśmiewają mnie z powodu mojej wiary. Módl się za te dusze, droga Matko, aby wyparły się one szatana i odczuły pokój Twojej miłości oraz Panowanie Ducha Świętego w swoich duszach. Amen.
Miłość i jedynie Miłość pochodzi od Boga. Nienawiść pochodzi tylko od szatana. Pomiędzy nie ma nic. Żadnego środka. Albo jesteście za Moim Synem, albo przeciw Niemu.
Wasza umiłowana
Matka Matka Zbawienia

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3